loading...
مرجع کسب درامد با سایت های کلیکی
عزیز بازدید : 596 دوشنبه 26 تیر 1396 نظرات (0)

یکی دیگر از حساب های ارزی که ایران را جز لیست کشور های دارای مجوز(حق ثبت نام) خود دارد

حساب ارزی و تقریبا جدید (رایج ) Adv cash است

ادوکش ،یکی دیگر از حساب های ارزی خوب وکارامد برای ما ایرانی ها که در این زمان، که اکثر حساب های ارزی ایران را تحریم کردند،می تواند تا حدودی نیاز های ما ایرانی ها را برطرف سازد.

یاد اوری میکنم که حساب های ارزی پرفکت مانی ، بیت کوین و پایر که اموزش ساخت انها در سایت ما نیز موجود هست ایران را تحریم نکردند و علاوه بر این حساب (ادوکش) میتوانید در ان سه حساب نیز فعالیت و استفاده کنید.

** یکی از قابلیت و خوب و عالی این حساب قابلیت تبدیل (چنج) مستقیم و بدون واسطه ،به سایر حساب ها از جمله پرفکت مانی و بیت کوین و پایر و ... با کمتربن کارمزد ممکن است.

** در این سایت شماره حساب شما همان ایمیلی است که در هنگام ثبت نام وارد می کنید،لذا از ایمیل های جعلی و غیر واقعی خودداری فرمایید.

 

عزیز بازدید : 322 یکشنبه 25 تیر 1396 نظرات (0)

آموزش تصویری نحوه باز کردن حساب اوکی پی Okpay

 

اگر تا الان با سیستم پی پال مشکل داشتید و این سیستم الکترونیکی با کشور ایران مشکل داشت و اکانت های شما را می بست از این پس می توانید برای خریدهای الکترونیکی خود و دریافت وجه در سایتهای کلیکی از( OKkpay)استفاده کنید.
 ثبت نام در این سیستم الکترونیکی رایگان هست و شما میتوانید از ایران آن را شارژ کنید.




 

اطلاعات بیشتر در مورد Okpay


1- بانک( OKkpay  )یک شرکت کاملاً ثبت شده در ویرجین آیلند بریتانیا بوده و به صورت رسمی فعالیت می‌کند.

2. حساب( OKkpay  )را می‌توان با انواع پول‌های الکترونیکی از قبیل (MoneyBookers، Liberty Reserve، AlertPay، LiqPay، CashU و WebMoney )به طور مستقیم و آنی شارژ نمود. به این ترتیب شما با افتتاح یک حساب OKkpay، پذیرنده‌ی انواع مختلف پول‌های الکترونیکی موجود خواهید شد. تمامی گزینه‌های پرداخت فوق در صفحه‌ی پرداخت این سیستم نیز نمایش داده شده و قابل انتخاب می‌باشند.

3. کارمزد انتقال وجه در آن تنها نیم درصد است. نرخ کارمزد آن برای سایر عملیات نیز بسیار پایین است.

4. بیش از 55 پلاگین جهت پذیرش این پول الکترونیکی در نرم‌افزارهای مختلف سبد خرید و فروشگاهی طراحی شده و به رایگان قابل دریافت و استفاده می‌باشند.

5. امکان صدور مسترکارت متصل به حساب(  OKkpay  )وجود داشته و به علاوه امکان دریافت موجودی از طریق بانک و چک نیز وجود دارد.

6. سطح اعتبار مشتریان( OKkpay )از طریق ارسال مدارک جهت احراز هویت (verify) تعیین می گردد.
« کاربران تأیید نشده در هر ماه فقط می تواند 300 یورو از حساب خود برداشت کنند ولی اعضای تأیید شده تا(   10000 یورو می تواند از حساب خود برداشت کندد. وتایید حساب پس از افتتاح حساب بسیار آسان وراحت می باشد. »
با داشتن اکانت وریفای شده (تأیید شده) خود میتوانید تقاضای Debit Card نمایید که به آدرس شما فرستاده خواهد شد و شما در هر جای دنیا بغیر از 6 کشور که این سیستم برای آنها هنوز آماده نشده دریافت کنید.

عزیز بازدید : 144 جمعه 23 تیر 1396 نظرات (0)

نکات مهم اینکه :
الف ) شماره حساب شما در این سایت ، ایمیل شما میباشد
ب ) هر حساب در ۹۰ روز فقط میتواند جمعا مبلغ ۱۲۰۰ $ ورود و خروج داشته باشد
ج ) آدرس و نام خود را کامل پر نمایید
د ) برای بازکردن چند حساب شما به ایمیلها ، شماره موبایل و حسابهای متفاوت با نام خودتان نیازمند هستید در غیر اینصورت از شما نمی پذیرد.


پس از ورود به سایت www. moneybookers.com گزينه ي signup را جهت افتتاح حساب انتخاب كنيد.

نحوه باز کردن حساب مانی بوکرز

پس از انتخاب شهر و زيان خود با انتخاب نوع حساب شروع به رجيستر كردن نماييد.

نحوه باز کردن حساب مانی بوکرز


در فرمهاي زير اطلاعات اوليه و شخصي خود را وارد نماييد.
دقت كنيد اين اطلاعات بايد كاملا واقعي باشند.
اين اطلاعات شامل نام آدرس و تاريخ تولد ، ايميل و…. مي باشد.

نحوه باز کردن حساب مانی بوکرز

 

نحوه باز کردن حساب مانی بوکرز


در مرحله پاياني اطلاعات حساب به ايميل شما ارسال مي شود.

نحوه باز کردن حساب مانی بوکرز

دقت كنيد در همين قسمت مي توانيد كليه كارهاي نقل و انتقال را به راحتي انجام دهيد.

عزیز بازدید : 117 جمعه 23 تیر 1396 نظرات (0)

در صفحه ی اصلی وب سایت PayPal، بر روی گزینه ی Get Started کلیک کنید. شما کاربر جدید هستید و در صورت نیاز، می توانید مطالب مهمی نظیر نحوه ی کار پی پال را در صفحه ی اول وب سایت مشاهده کنید.


همانطور که در بالا نیز اشاره شد، شما از بین دو نوع حساب پی پال بایستی یکی را انتخاب کنید. برای کاربران ایرانی، وریفای کردن اکانت نوع Business، محدودیت ها و مشکلات به مراتب بیشتری دارد. بنابراین پیشنهاد می شود اکانت نوع Personal را انتخاب نمایید.

حساب پی پال، بر پایه ی یک آدرس ایمیل شکل می گیرد. آدرس ایمیل و پسووردی که وارد می کنید، اساس حساب پی پال شما هستند. در این مرحله، کشور خود را نیز باید انتخاب نمایید. هنگام وارد کردن اسم کشور، توجه داشته باشید که چون در مراحل بعد، آدرس و شماره تماسی از آن کشور نیز باید ارائه کنید، کشور را درست انتخاب نمایید.

به محض تکمیل فرم بالا، یک ایمیل فعال سازی، به آدرس ایمیل شما ارسال می شود.

لازم است با باز کردن آن بر روی تأیید آدرس ایمیل کلیک کنید.

در ادامه بایستی نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، ملیت، آدرس، شهر، کد پستی، استان، و شماره موبایل خود را وارد نمایید. دوباره تأکید می کنیم که هیچ یک از اطلاعاتی که در اینجا وارد می نمایید، نباید مرتبط با کشور "ایران" باشد. با تیک دار کردن " قبول قوانین وب سایت"، بر روی گزینه ی ادامه کلیک نمایید.

تا این جا، شما توانسته اید یک حساب اینترنتی پی پال برای خودتان ایجاد نمایید؛ ولی تا زمانی که این حساب، "وریفای" نشده باشد، نمی توانید از خدمات پی پال استفاده کنید؛ بنابراین لازم است یک کارت اعتباری داشته باشید. برای تهیه ی کارت اعتباری، می توانید به راحتی یک ویزا کارت هدیه با موجودی دلخواه از آسان کارت تهیه کرده و اطلاعات آن را در فرم مربوطه در قسمت اضافه کردن کارت وارد نمایید. با انتخاب بخش Debit Card، باید اطلاعات کارت را تکمیل کنید. این اطلاعات شامل: Card Number, Expire Time, CVV2, Billing Address است. توجه فرمایید Billing Address، مطابق همان آدرسی است که در مرحله ی رجیستر کارتتان وارد نموده اید. در مورد کارت های تراول ایزی باید بیلینگ آدرس را دبی قرار دهید.

در صورتی که تا کنون از ویزا کارت نیز استفاده نکرده اید قبل از اضافه کردن کارت می توانید مقاله های آموزش پرداخت با ویزاکارت و مسترکارت را مطالعه نمایید. با وارد کردن اطلاعات ویزاکارت و تأیید آن، حساب پی پال، به کارت اعتباری متصل شده و تأییدیه ی افتتاح حساب نیز به شما نمایش داده می شود. در صفحه ی بعدی که باز می شود، می توانید گزینه های خرید، فروش و انتقال پول را انتخاب کنید.

با انتخاب هر یک از گزینه ها، شما وارد فرآیند مرتبط با آن موضوع می شوید. به عنوان مثال، با انتخاب "انتقال وجه"، امکان درخواست دریافت وجه (Request Money) و ارسال وجه (Send Money) به شما نشان داده می شود.

در ادامه، برای دیدن پنل اصلی مدیریت حسابتان، باید ایمیل و پسوورد خود را وارد نمایید. دقت نمایید در تمام مراحلی که به PayPal وصل هستید، حتماً " آی پی " شما، غیر از آی پی ایران باشد! و صرف اینکه در مرحله ی افتتاح حساب، با آی پی غیر ایران وصل شده اید، کافی نمی باشد.

در پنل اصلی پی پال، شما می توانید اطلاعات کاملی از: موجودی فعلی، تراکنش های قبلی و... را مشاهده نمایید. همچنین امکان مشاهده ی دریافت و انتقال وجه، خرید و فروش محصول، و سایر خدمات نیز وجود دارد. همانطور که در بخش اصلی تصویر زیر مشاهده می شود، این حساب پی پال، جهت دسترسی به حداقل امکانات مورد نیاز ایجاد شده است؛ زیرا برای کاربران ایرانی، امکان اضافه کردن حساب بانکی، شماره موبایل در داخل ایران و استفاده از اپلیکیشین پی پال بدون نرم افزار تغییر دهنده آی پی وجود ندارد.

عزیز بازدید : 264 جمعه 23 تیر 1396 نظرات (0)

پی زا یک حساب الکترونیکی بین المللی جهت نقل و انتقال پول های الکترونیکی مثل دلار است و همان آلرت پی سابق (AlertPay) می باشد.

بیشتر سایت های کسب درآمد نیاز به حساب Paypal و یا Payza  (آلرت پی سابق) دارند و اکثرا Perfect Money رو پشتیبانی نمی کنند.

سایت پی زا فیلتر نیست ولی این سایت نیز مانند Paypal  کشورمون رو تحریم کرده است و نام کشور ایران در لیست انتخاب کشور برای افتتاح حساب موجود نیست.

بنابراین ما به کمک تغییر آی پی  و انتخاب کشوری دیگر میتونیم حساب باز کنیم و از اون استفاده کنیم.

یک نکته:  در اکثر سایت ها توصیه شده که با IP هند،آمریکا و کانادا ثبت نام نکنیم و از IP کشورهایی مثل هلند، استرالیا،آلمان،انگلستان،فرانسه و یا اسکاتلند و...  استفاده کنیم. ( به این دلیل که مثلا اگر با سرور امریکا اقدام کنید، از شما شماره Social Security Number یعنی شماره شهروندی SSN میخواد)

به هر حال برای تغییر آی پی خودتون میتوانید ازبرنامه های فیلترشکن قوی، پروکسی و VPN  استفاده کنید.

عزیز بازدید : 124 جمعه 23 تیر 1396 نظرات (0)
  • برای شروع کار ابتدا وارد لینک افتتاح حساب ومانيشوید. لینک اول را که نشان دهنده این است که شما قصد ایجاد اکانت جدید در وب ماني را دارید انتخاب کنید و سپس رو دکمه NEXT کلیک کنید.
    ساخت حساب وبمانی

    ساخت حساب وب مانی

  • در صفحه بعد بر روی دکمه سبز رنگی که با آن تایید می کنید کاربر آمریکای نیستید کلیک کنید.
  • صفحه ای برای شما باز می شود که در آن شماره موبایل واقعی خود را که قبلا برای حساب وب مانی از آن استفاده نشده است را باید وارد کنید. برای تایید شماره تلفن در مراحل بعد یک اس ام اس دریافت خواهید کرد لذا حتما شماره واقعی خود را وارد کنید. در این مرحله بهتر است از شماره های ایرانسل استفاده نمایید (شماره های ایرانسل اس ام اس های بین المللی را بهتر دریافت می کتند).
    افتتاح حساب وب مانی - ورود شماره موبایل

    افتتاح حساب وب ماني – ورود شماره موبایل

  • پس از وارد کردن شماره موبایل، وب مانی از شما می خواهد که اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. به یاد داشته باشید که اطلاعاتی که در این قسمت وارد کرده اید بسیار مهم هستند، پس حتما یک پرینت اسکرین از صفحه خود گرفته و آن را در جای مناسب ذخیره کنید. (سوال امنیتی دارای بیشترین اهمیت است، حتما آن را ذخیره کنید، در صورت نیاز به بازیابی رمز عبور این این سئوال امنیتی را مجددا در اختیار وب مانی قرار دهید).
    آموزش افتتاح حساب وب مانی

    آموزش افتتاح حساب وب مانی

  • در ادامه صفحه ای برای شما نشان داده می شود که می توانید اطلاعاتی که در قسمت قبل وارد کردید مجددا بررسی کنید و اگر نیاز به اصلاح داشت، اصلاحات را انجام دهید.
  • پس از تائید اطلاعات، شما باید شماره تلفن خود را تائید کنید. ارسال اس ام اس به موبایل شما ۱-۲ دقیقه طول می کشد. پس از دریافت اس ام اس کد شش رقمی را وارد کرده و سپس بر روی proceed کلیک کنید.
     تایید شماره موبایل وب مانی

    تایید شماره موبایل وب مانی

  • پس از وریفای شماره موبایل، شما وارد محیط وب مانی می شوید و از این طریق می توانید رمز عبور خود را تعیین کنید.
    تعیین رمز عبور برای افتتاح حساب وب مانی

    تعیین رمز عبور برای افتتاح حساب وب مانی

  • در این لحظه افتتاح حساب شما تمام شده است، حالا وب مانی از شما می خواهد کیف پول خود را نیز بسازید تنها کافی است قوانین و شرایط را قبول کنید و بر روی دکمه create کلیک کنید.
    ساخت کیف پول وب مانی

    ساخت کیف پول وب مانی

  • هم اکنون دیگر حساب و کیف پول شما ساخته شده است و آماده استفاده می باشد. در صورتیکه قصد خريد وبماني دارید یا کسی قصد واریز دلار وبماني را برای شما شما دارد، شما باید این شماره که با Z شروع می شود را در اختیار او قرار دهید. همچنین پس از دریافت وبمانی می توانید روی گزینه اول در منو که شبیه علامت ریفرش است کلیک کنید تا موجودی اکانت شما بروز شود، هر چند در برخی از موارد لازم است که یکبار از حساب وب ماني خود خارج شوید و مجددا وارد شوید.

picورود به حساب وب مانی:

به شما تبریک می گویم حساب وب مانی شما آماده استفاده شده است، و شما برای ورود به حساب وب مانی خود می توانید از لینک mini.wmtransfer.com استفاده کنید.

پس از معرفی وب مانی در پست های قبل در اینجا به آموزش شیوه افتتاح حساب وب مانی به صورت کامل پرداختیم. حساب باز شده در این قسمت برای شما از نوع  مینی و پاسپورت آن الیاس است. که حداکثر میزان موجودی روزانه آن حداکثر ۳۰۰ دلار است و حداکثر میزانی که در یک روز می توانید جابجا کنید ۱۰۰ دلار می باشد. در صورت علاقه و برای افزایش میزان سقف تراکنش روزانه خود می تونید از طریق این آموزش برای ارتقا سطح پاسپورت خود به فرمال اقدام کنید.

عزیز بازدید : 139 جمعه 23 تیر 1396 نظرات (0)

برای ساخت حساب بر روی گزینه ی sign up یا گزینه ی create a free wallet کلیک کنید.


 

سپس در فرمی که برای شما باز میشود ایمیل خود و کد امنیتی که به شما نشان داده را وارد کنید و روی sign up کلیک کنید.

بعد از انجام این کار یک پیام حاوی اطلاعات حساب به ایمیل شما ارسال میشود که در ان شماره حساب , رمز و مسترکی شما را نشان میدهد. ( مسترکی برای انتقال پول مورد استفاده قرار میگیرد)

 

برای ورود به حساب از قسمت loge in ایمیل و رمز خود را وارد کنید خب تا اینجای کار حساب شما با موفقیت ساخته شد.

 

اموزش بخش های اصلی سایت:

 

شماره حساب با حرف p شروع میشود.

1- در قسمت ADD میتونید حساب خود را با حساب های اینترنتی دیگری همچون LIQPAY ,OKAYPAY و یا credit card مثل مسترکارت و یا حتی از طریق بانک هایی مثل WIRE TRANSFERS شارژ کنید.

2- قسمت Send برای انتقال پول به حساب های دیگری مثل okaypay ,egopay,webmoney ویا به یک حساب payeer دیگر استفاده میشود که انتقال از شماره حساب پاییر به پاییر هیچ کارمزدی ندارد اما انتقال به حساب های دیگر مقداری کارمزد کسر میشود.

3- قسمت exchange هم برای تبدیل پول به حساب های دیگر است که هم میتونید خود حساب پاییر رو تبدیل به حساب پاییر دیگه بکنید یعنی دلار پاییر رو به یورو تبدیل کنید یا برعکس و هم میتونید حساب پاییر رو به انواع حساب های دیگر تبدیل کنید.

 

اطلاعات بیشتر درمورد payeer:

نقل و انتقال وجه داخلی بین حساب های payeer با کارمزد صفر درصد

نقل و انتقال پول بین چندین نوع حساب مختلف

داشتن حساب دلار و یورو در یک اکانت

امکان تبدیل پول در داخل سایت به حساب های مختلف مثل : okpay,egopay و...

امکان انجام پرداخت های دسته جمعی بین حساب های مختلف

عزیز بازدید : 169 جمعه 23 تیر 1396 نظرات (0)

          


پرفکت مانی چیست؟ پول الکترونیکی پرفکت مانی در سال 2007  در کشور پاناما به ثبت رسیده و کار خودش رو از همان زمان شروع کرد، perfect money مثل وب مانی از سایت هایی هست که تا به الان قوانین تحریمی را در برابر ایرانی ها اعمال نکرده و از محبوبیت خوبی نزد ایرانیان برخورداره.

پرفکت مانی برای ایران ارزش و احترام خاص قائل شده و زبان فارسی جزو مترجم های موجود روی سایت پرفکت مانی هست و چند وبسایت ایرانی رو  بعنوان تبدیل این پول روی سایت خودش معرفی کرده، در ضمن لوگویی زیبا از کشور ایران در پیج فارسی سایت پرفکت مانی می باشد.

سود سالیانه حساب پرفکت مانی 4 درصد هست، اما به شما توصیه میکنم که هرگز به عنوان سرمایه گذاری به این حساب نگاه نکنید.

خیلی از فروشگاههای اینترنتی دنیا این حساب رو قبول ندارن و شما برای خرید باید حساب معتبر دیگری مانند پی پال و پیزا داشته باشین، اما این پول داره کم کم جایگاه خودش رو پیدا میکنه.

ولی بازم میگم بعد از شارژ پرفکت مانی و رسیدن پول شما ناشی از فعالیت در سایت های کلیکی خارجی که به حساب پرفکت مانی پول پرداخت میکنن، برداشت پول از پرفکت مانی داشته باشین و پولتون رو از طریق سایت های ایرانی که پول شما رو چینج میکنن به ریال خودمون تبدیل کنید.

اما در اینجا به آموزش افتتاح تصویری حساب پرفکت مانی میپردازیم، شما ابتدا باید وارد سایت پرفکت مانی بشین، شما میتونین به سایت پرفکت مانی مراجعه کنید یا از طریق بنر زیر عضو بشین.

فروش پرفکت مانی

خوب شما با انتخاب زبان فارسی وارد محیط کاربری افتتاح حساب میشین.

شارژ پرفکت مانی

بعد مانند شکل زیر اطلاعات رو کامل کنید.

فروش پرفکت مانی

سایت پرفکت مانی بعد از ثبت نام یک شماره با نام Member ID به ایمیلتون ارسال میکنه که این شماره نام کاربری شما میشه و هنگام ورود باید این کد رو استفاده بکنید.

توجه کنید ممکنه در هنگام ورود از مکانی دیگر به سایت به خاطر  اینکه آی پیتون تغییر کرده از شما بخواهد تا تایید حساب خود را با استفاده از یک پین داشته باشن. برای اینکار کافیه وارد ایمیل خود بشین و پین کدی که برای شما ارسال کرده را درقسمت که گفته وارد کنید.

برداشت پول از پرفکت مانی پرفکت مانی چیست

حالا قسمت های مختلف سایت رو براتون توضیح میدم ، Send Money برای انتقال وجه بین حساب های پرفکت مانی هست، و Statement برای دیدن صورت حساب و History میتونین آخرین تراکنش ها و تراکنش های دوره ای رو ببینید و Settings برای تنظیمات حساب و اطلاعات شخصی و در پایان Logout برای خروج از حساب هست که به شما توصیه میکنم همیشه بعد از اتمام کار نسبت به خروج اقدام کنید.

خوب شاید تنها سوالی که برای شما دوستان ممکن هست که مونده باشه وریفای پرفکت مانی هست،که باید خدمدتون عرض کنم این حساب نیازی به وریفای کردن نداره، ولی اگه شما دوست داشته باشین میتونید وریفای پرفکت مانی رو هم انجام بدین.

دوستان دوباره خدمدتون عرض میکنم که برای شارژ پرفکت مانی و همچنین برداشت پول از پرفکت مانی باید در سایت کلیکی خارجی که به حساب پرفکت مانی پول پرداخت میکنن فعالیت کنیدو کسب درآمد داشته باشین.

عزیز بازدید : 454 جمعه 23 تیر 1396 نظرات (0)


https://my.dogechain.info

پس از ورود به سایت گفته شده در سمت چپ صفحه بر روی دکمه ی سبزرنگ Create Wallet کلیک کنید.

 

 

یک پنجره برای شما بازمیشود که باید درآن اطلاعات خود را وارد نمایید

سپس بر روی دکمه ی آبی رنگ Create Wallet پایین پنجره کلیک نمایید

 

 

ایمیل خود را چک کنید و چون اطلاعاتی برای شما ایمیل شده است. اگر لینکی مانند لینک فعالسازی و یا لینک ورود در ایمیل وجود داشت بر روی آن کلیک کنید.

 

یک کد در ایمیل شما وجود دارد که همیشه برای ورود باید از آن به جای نام کاربری استفاده نمایید و حتما باید آن را در جایی یادداشت کنید چون بدون آن کد هیچوقت نمیتوانید وارد حسابتان شوید. نام این کد identifier است.

 

برای ورود به حساب خود به سایتی که در آن حساب بازکردید مراجعه نمایید و در وسط صفحه بر روی دکمه ی سبز رنگ Login کلیک نمایید و با وارد کردن Identifier و پسورد وارد حسابتان شوید.

در حساب کاربری شما شماره حساب دوژکوین با حرف D آغاز میشود و این شماره حساب در پایین صفحه ی کاربری وجود دارد که در سایتهایی که درآینده معرفی میکنیم میتوانید این شماره حساب را برای دریافت دوژکوین خود وارد نمایید.

عزیز بازدید : 121 جمعه 23 تیر 1396 نظرات (0)

آموزش افتتاح حساب بیت کوین به همراه تصویر:

 

 

پس از ورود به سایت blockchain مراحل را مطابق تصاویر زیر انجام دهید.

 

 step 1 

بر روی Wallet کلیک کنید.

Click on the Wallet

ابتدا برای ورود روی گزینه والت کلیک نمایید - آموزش تصویری افتتاح حساب بیت کوین در کیف پول بلاک چین

 

 step 2 

مانند تصویر زیر بر روی کلید Create My Free Wallet کلیک کنید.

.As shown on the button click Create My Free Wallet

روی کلید کریت مای فری والت کلیک نمایید. جهت ساخت یک والت بیتکوین در بلاک چین

 

 step 3 

باید ثبت نام کنید.مشخصات خود را وارد کنید.پسورد خود را یادداشت کنید.

.You need to register. Enter your profile. Write down your password

اطلاعات خواسته شده را مانند تصویر وارد نمایید - آموزش ساخت کیف پول بلاک چین

 

فراموش کردن پسورد در بلاک چین = گم کردن کیف پول خود

 step 4 

یک ایمیل برای شما ارسال میشود.وارد ایمیل خود شده وبر روی لینک فعال سازی کلیک کنید.

An email will be sent to you. Enter your email and click on the activation link

به ایمیل خود مراجعه نمایید - سایت علم و درس - سایت آنلالیز سرورهای کلود بیتکوین

 step 5 

اکنون ایمیل شما تأُیید شده .شما میتوانید وارد سایت شوید

Your email is confirmed., You can login

اگر چنین پیغامی دریافت کردید، یعنی حساب شما تایید شده است

 step 6 

پسورد خود را وارد کنید و وارد سایت شوید.

شماره قسمت Identifier ، شماره حساب شما میباشد.از آن یک کپی بگیرید.

Enter your password and login. 

Part Number Identifier, is your account number. Make a copy of it

حال میتوانید مانند تصویر وارد حساب و کیف پول بیت کوین خود در بلاک چین شوید

 step 7 

تبریک میگویم . حساب شما با موفقیت افتتاح شد.

Congratulations. Account successfully opened

یادداشت کردن شماره والت خود در blockchain پس از ورود

دوستان این شماره حسابی که تو عکس میبینید قدیمییه جدیداش خط تیره نداره واولش از حروف (1) شروع شده شما باید شماره حساب بیت کوین خود را حتماً یادداشت کنید. این شماره حساب مانند هر شماره حساب بانکی دیگر برای کلیه معاملات شما واجب میباشد. هر سایتی که خواستار آدرس یا شماره حساب شما شد شما باید همین شماره حساب را وارد نمایید. شما برای ثبت نام تو هر سایتی به این شماره حساب احتیاج دارید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 251
  • بازدید سال : 1,782
  • بازدید کلی : 26,351