loading...
مرجع کسب درامد با سایت های کلیکی
عزیز بازدید : 365 شنبه 24 تیر 1396 نظرات (0)

سایت فمیلی کلیکس – familyclix درواقع یکی از بهترین ، پردرآمدترین ، مطمئن ترین و پربازده ترین سایتهای PTC خارجی هست ، که میتونید به راحتی تا ماهی چندین میلیون تومان از این سایت کسب کنید .

سایت فمیلی کلیکس از تاریخ 09/10/2014 یعنی حدود 3 سال پیش، شروع به کار کرد و ، مطمئنا کسانی که با سیستم سایتهای کسب درآمد با روش PTC آشنا هستند این سایت رو بخوبی میشناسند ، و از طرفی این سایت قابلیت استفاده در همه کشورهای دنیا رو داره و هر کجا که باشید میتونید ازش استفاده کنید .

در این سایت شما روزانه 25 الی 32 آگهی خواهید داشت که ارزش آگهی ها بستگی به نوع عضویت شما داره ولی در همه عضویت ها ارزش آگهی های استاندارد $0.01 خواهد بود که تقریبا به جرات میتونم بگم در هیچ سایتی این نوع آگهی رو با توجه به ارزش اون نخواهید دید.

در این سایت به مانند اکثر سایتهای کلیکی دیگر امکان اجاره رفرال رو خواهید داشت و همانطور که می بینید اساس کسب درآمد در سایتهای کلیکی بر پایه اجاره رفرال استوار هست و اگر دو متغیر نوع عضویت و اجاره رفرال رو بر اساس آموزش و راهنمائی ها داشته باشید درآمد ثابت و عالی ای رو تجربه خواهید کرد.

قیمت رفرال های اجاره ای در این سایت  0.2$ می باشد که با 1 دلار می توان 5 رفرال اجاره کرد که البته تمدید این رفرال ها با توجه به مدت زمان مثلا یک ماهه و بیشتر از اون دارای تخفیف خواهد بود که یکی از مهمترین اصول افزایش درآمد در این سایت می باشد.

خب در این مرحله به جزئیات ثبت نام در این سایت می پردازم و در ادامه به ویژگیهای این سایت فوق العاده اشاره خواهم کرد و سپس اصول فعالیت در این سایت رو بهش خواهم پرداخت .

برای عضویت روی بنر زیر کلیک کنید .

معرفی سایت پردرآمد فمیلی کلیکس - familyclix

عزیز بازدید : 597 دوشنبه 26 تیر 1396 نظرات (0)

یکی دیگر از حساب های ارزی که ایران را جز لیست کشور های دارای مجوز(حق ثبت نام) خود دارد

حساب ارزی و تقریبا جدید (رایج ) Adv cash است

ادوکش ،یکی دیگر از حساب های ارزی خوب وکارامد برای ما ایرانی ها که در این زمان، که اکثر حساب های ارزی ایران را تحریم کردند،می تواند تا حدودی نیاز های ما ایرانی ها را برطرف سازد.

یاد اوری میکنم که حساب های ارزی پرفکت مانی ، بیت کوین و پایر که اموزش ساخت انها در سایت ما نیز موجود هست ایران را تحریم نکردند و علاوه بر این حساب (ادوکش) میتوانید در ان سه حساب نیز فعالیت و استفاده کنید.

** یکی از قابلیت و خوب و عالی این حساب قابلیت تبدیل (چنج) مستقیم و بدون واسطه ،به سایر حساب ها از جمله پرفکت مانی و بیت کوین و پایر و ... با کمتربن کارمزد ممکن است.

** در این سایت شماره حساب شما همان ایمیلی است که در هنگام ثبت نام وارد می کنید،لذا از ایمیل های جعلی و غیر واقعی خودداری فرمایید.

 

عزیز بازدید : 322 یکشنبه 25 تیر 1396 نظرات (0)

آموزش تصویری نحوه باز کردن حساب اوکی پی Okpay

 

اگر تا الان با سیستم پی پال مشکل داشتید و این سیستم الکترونیکی با کشور ایران مشکل داشت و اکانت های شما را می بست از این پس می توانید برای خریدهای الکترونیکی خود و دریافت وجه در سایتهای کلیکی از( OKkpay)استفاده کنید.
 ثبت نام در این سیستم الکترونیکی رایگان هست و شما میتوانید از ایران آن را شارژ کنید.




 

اطلاعات بیشتر در مورد Okpay


1- بانک( OKkpay  )یک شرکت کاملاً ثبت شده در ویرجین آیلند بریتانیا بوده و به صورت رسمی فعالیت می‌کند.

2. حساب( OKkpay  )را می‌توان با انواع پول‌های الکترونیکی از قبیل (MoneyBookers، Liberty Reserve، AlertPay، LiqPay، CashU و WebMoney )به طور مستقیم و آنی شارژ نمود. به این ترتیب شما با افتتاح یک حساب OKkpay، پذیرنده‌ی انواع مختلف پول‌های الکترونیکی موجود خواهید شد. تمامی گزینه‌های پرداخت فوق در صفحه‌ی پرداخت این سیستم نیز نمایش داده شده و قابل انتخاب می‌باشند.

3. کارمزد انتقال وجه در آن تنها نیم درصد است. نرخ کارمزد آن برای سایر عملیات نیز بسیار پایین است.

4. بیش از 55 پلاگین جهت پذیرش این پول الکترونیکی در نرم‌افزارهای مختلف سبد خرید و فروشگاهی طراحی شده و به رایگان قابل دریافت و استفاده می‌باشند.

5. امکان صدور مسترکارت متصل به حساب(  OKkpay  )وجود داشته و به علاوه امکان دریافت موجودی از طریق بانک و چک نیز وجود دارد.

6. سطح اعتبار مشتریان( OKkpay )از طریق ارسال مدارک جهت احراز هویت (verify) تعیین می گردد.
« کاربران تأیید نشده در هر ماه فقط می تواند 300 یورو از حساب خود برداشت کنند ولی اعضای تأیید شده تا(   10000 یورو می تواند از حساب خود برداشت کندد. وتایید حساب پس از افتتاح حساب بسیار آسان وراحت می باشد. »
با داشتن اکانت وریفای شده (تأیید شده) خود میتوانید تقاضای Debit Card نمایید که به آدرس شما فرستاده خواهد شد و شما در هر جای دنیا بغیر از 6 کشور که این سیستم برای آنها هنوز آماده نشده دریافت کنید.

عزیز بازدید : 877 یکشنبه 25 تیر 1396 نظرات (3)

بهترین استراتژی برای شروع از 0$ در هر روز تا رسیدن به حداقل 40$ در آمد در روز در کوتاهترین زمان ممکن و بدون هیچ سرمایه ی اولیه ای .

 

البته اگه بتونین در شروع کار چند دلار سرمایه گذاری کنین زودتر به هدفتون میرسین.

 

در مراحل زیر اول حسابمون رو به طلایی و بعد مستقیما به نهایی ارتقا میدیم.

 

کلید در آمد ثابت توی سایتهای کلیکی زیرمجموعه هست، هر چی زیر مچموعه هاتون بیشتر باشن زودتر به هدفتون میرسین.چون زیر مجموعه ها در سایتهای کلیکی  اجاره داده میشن بسیاری از افراد شکست میخورن چون بدون هیچ برنامه ای فقط زیر مجموعه اجاره و اجاره و اجاره میکنن و مقداری از پول رو برای تعویض زیر مجموعه های غیر فعال و تمدید زیر مجموعه ها ی فعال در آخر ماه نگه نمیدارن.

 

زیرمجموعه ها در سایتهای کلیکی  انسان هستند و قیمت هر کدومشون 0.20$ برای یه ماه هست . بیشترشون فعالن ولی بعضیهاشون هم نه. شما میتونین یه زیر مجموعه غیر فعال را با یه زیرمجموعه فعال با قیمت 0.07$ عوضش کنین.تعویض عضو به نفعتونه پس اگه دیدین عضوی فعال نیست تعویضش کنین.

فقط یادتون باشه که اوایل کار فقط صبر و حوصله نیاز دارین (یه شبه نمیشه راه صد ساله رو رفت) ، اگه اعتقادی به این سایت ندارین یا فکر میکنین آدمی هستین که زود کنار میکشین این کار به دردتون نمیخوره ، ولی اگه می بینین آدمی هستین که حاضرین برای رسیدن به هدفتون یه کمی صبر به خرج بدین و هر تلاشی که نیاز داشته باشه رو انجام بدین مطمئن باشین به یکسال نمیرسه که به در آمد ثابت میلیونی فقط با همین سایت میرسین و مهمتر اینکه دیگه اون موقع فقط کافیه روزی 9 تا تبلیغ ببینین که این هم بیش از 10 دقیقه وقت نمیگیره ، خیلی خب پس اگه جزو دسته ی دوم هستین به خوندن ادامه بدین.

عزیز بازدید : 194 یکشنبه 25 تیر 1396 نظرات (0)

آموزش کلی در مورد سایتهای کلیکی:

 Rented Referrals_Rented

 ویرایش زیرمجموعه اجاره ای

 Direct Referrals_Direct

 ویرایش  زیرمجموعه مستقیم

 Rent Referrals _Referrals

 اجاره کردن زیرمجموعه

 Buy Referrals

 خرید زیرمجموعه( هر سایتی شرایط خودش را داراست)

  Withdraw

 برداشت از سایت

 Addfunds_Rental Balance

 حساب خرید و اجاره زیرمجموعه و تبلیغات

 Balance_Main Balance

 حساب اصلی و حساب درآمد شما

 Banners

 Promotion Tools

Get Refferals

Link Refferals

 بنرها و لینک های زیرمجموعه گیری شما در این قسمت قرار دارد و در هر سایتی به یکی از این واژها عنوان شده است.

در برخی سایتها بنرهای شما همراه با کد برنامه نویسی آن درج شده است.

 Recycle

برای تعویض و بازیافت زیرمجموعه های خود

 Summary

Account  Summary

 وضیعیت و اطلاعات حساب خود را میتوان دراین قسمت مشااهده نمود

Personal Settings

Personal

 تنظیمات شخصی و تنظیمات حساب شما در این قسمت میسر میباشد

 VIEW ADS

 برای مشاهده آگهی ها به این قسمت بروید

 Upgrade

 ارتقا حساب برای درآمد و اجاره و گرفتن زیرمجموعه بیشتر

 Points

  برخی ا برای هر کلیک ، به عنوان جایزه پوینت نیز میدهند و قابل تبدیل به ارز است

 GRID (همراه نام سایت)

 در این قسمت میتوانید شانس خود را با مشاهده آگهی ها امتحان نمایید

 نکات:
عزیز بازدید : 1089 یکشنبه 25 تیر 1396 نظرات (0)

این سایت کلیکی از سال ۲۰۱۳ آنلاین میباشد.

 

تعداد تبلیغات روزانه ۳۵ عدد در روز

 

تبلیغات ۰.۰۰۱ دلاری ـ۰.۰۱ دلاری

 


 

در ادامه با ما برای ثبت نام و مشاهده تبلیغات همراه باشید.

 

برای ثبت نام روی بنر زیر کلیک کنید

 


 

 

عزیز بازدید : 242 شنبه 24 تیر 1396 نظرات (0)

ین سایت ها چه فرقی با شرکت های هرمی دارند؟

در شرکت های هرمی ایجاد زیر شاخه می شود و شما پولتون در گردش در می اید و در انتها یک عده متضرر می شوند و اگر شما زیر مجموعه نگیرید متضرر می شوید. در حالیکه در اینجا شرکت ها به ازای کاری که برای آنها انجام می دهید حق الزحمه پرداخت می کنند حتی اگر زیر مجموعه نگیرید.

چه منطقی باشد و چه غیر منطقی یک عده برای اینکه سایتشان را به شما نشان می دهند به شما پول می دهند.

در شرکت های هرمی افراد چند سطح پایین تر هم به شما سود می رسانند ولی در اینجا ... 

شما فقط از یک سطح سود می گیرید. یعنی فقط یک پله ای هست و هرمی نیست.

این سایتها به هیچ وجه هرمی نیستند. بهتر هست ابتدا ساختار شرکتهای هرمی را بدونیم و با این سیستم مقایسه کنیم.

در شرکتهای هرمی فردی که در راس هرم هست از تمامی نفرات خود و زیرمجموعه نفرات خود و زیر مجموعه زیر مجموعه نفرات خود و بدون اینکه فعالیتی کند پورسانت دریافت میکند.

ولی در این سایتها من یا شما فقط از زیرمجموعه های سطح یکه خودمون پورسانت می گیریم و بقیه به ما ربطی ندارند چه مستقیم باشند و چه اجاره ای

تازه گرفتن این پورسانت مشروط به این است که 24 ساعت قبل من فعالیت داشته باشم و حداقل 4 تبلیغ را ببینم (این تعداد به سایت مورد نظر بستگی دارد). در شرکتهای هرمی لازم و ضروری است که ابتدا مبلغی را سرمایه گذاری کنیم تا به سود برسیم.

ولی در این سایت ها هیچ الزامی به سرمایه گذاری نیست و در صورت تمایل و خواست خودتون اگر میخواهید زودتر پیشرفت کنید و میتوانید مبلغی را نیز سرمایه گذاری کنید.

در شرکتهای هرمی به اصطلاح دو بال چپ و راست داریم و این دو باید بالانس باشند یعنی به ازای هر تعداد مساوی و معینی در چپ و در راست شما به سود می رسید.

ولی در این سایتها هیچ الزامی به بالانس بودن نفرات و این جور چیزها نیست و هر کسی نفرات بیشتری داشته باشه سود بیشتری میبرد چه این نفرات مستقیم باشند و چه اجاره ای. نفرات بیشتر یعنی برای این سایت ها تبلیغ کرده باشید آنها هم پورسانت خودشون را می دهند.

برای بررسی قانونی بودن همه شما حتما با فی*لت*رینگ ایران آشنا هستید و میدانید که دولت ایران اگر وبسایت یا وبلاگی در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت نکند و محتوای آن غیراخلاقی، سیاسی، ضد انقلابی، هرمی و یا کلاه برداری باشد ظرف چند روز اونو فی*لت*ر میکند.

سایتهایی که من معرفی کردم چون کاملا قانونی هست و هرمی شناخته نشده و نه تنها ارز از کشور خارج نمی کنند بلکه وارد کشور هم میکنند بعد از گذشت چند سال تا الان فی*لت*ر نشده و نخواهند شد در ضمن داخل پرانتز بگم که بدلیل اینکه این سایتها رایگان هستند و هیچ پولی پرداخت نمی کنید امکان نداره که کلاه بردار از آب در بیاد پس نگران این موضوع نباشید و هیچ سایتی رو پیدا نمی کنید که از این سایت شکایت کرده باشد چون بسرعت پس از شکایت از اون فی*لت*ر میشود. سایت های ایرانی البته گاهی بد حساب از کار در می آیند و یا سرعت موفقیت شما کم می شود که جداگانه سایت های معتبرتر را من معرفی کرده ام.

و این سایت ها  برای اثبات قانونی بودن فعالیت، دارای مجوز هستند و در پایگاه ساماندهی  به ثبت رسیده اند.

عزیز بازدید : 115 شنبه 24 تیر 1396 نظرات (0)

اغلب درآمدهایی که در سایت های باکس میتوان داشت عبارتند از

1- مشاهده تبلیغات معمولی (که زمان دیدن تبلیغ بین 10تا60 ثانیه متفاوت میباشد)

2- کسب درآمد از طریق انجام آفر (همانند ثبت نام در سایت های د یگر و انجام وظایف دیگر)

3-درآمد از طریق لایک کردن(که در بعضی سایت های باکس قابل مشاهده میباشد)

و روشهای متنوع دیگر

 

آموزش ثبت نام در سایت های باکس و تبلیغات کلیکی

نحوه ثبت نام در اکثر سایت های کلیکی  خارجی به صورت زیر میباشد و دراکثر سایت ها مشترک میباشد

username: نام کاربری خود را در این قسمت وارد کنید. دقت کنید که نامی که در اینجا وارد می کنید زمانی که بعدا می خواهید وارد سایت شوید از شما پرسیده می شود پس کلمه ای را وارد کنید که بتوانید آنرا به یاد داشته باشید.

password: رمز عبور خود را وارد نمایید.

password confirmation: رمز عبور خود را دوباره وارد نمایید.

email: ایمیل خود را وارد نمایید. این ایمیل مهم است. چون بعضی سایت های کلیکی لینک فعال سازی حساب کاربری شما به این ایمیل فرستاده می شود

 

آموزش دیدن تبلیغات در سایت های کلیکی

اکثر سایت های تبلیغات کلیکی قسمتی به نام Earn Money دارند که  کلیه تبلیغات و فعالیت های درآمد زای آن وب سایت در آنجا قابل مشاهده میباشد همانند شکل زیر

در این قسمت و با کلیک بر روی آن  قسمتی به نام View Ads باز میشود که میتوان تبلیغات را در آن قسمت مشاهده نمود

با باز شدن این قسمت تعداد  تبلیغات و ارزش آنها برای کاربر قابل مشاهده میباشد که در صورتی که تعداد تبلیغات زیاد بود بهتر است تیلیغاتی که ارزش کلیک آن ها  از نظردلاری بیشتر است انتخاب شود

بعد از انتخاب تبلیغ صفحه ای مجزا باز شده و بعد از دیدن تایمری که شروع به شمارش میکند تا به صفر برسد  چند عدد تصویر نمایش میدهد که با انتخاب تصویری که رو به پایین هست و انتخاب آن تیک درست بودن دیدن تبلیغ  نمایش داده میشود و اگر تصویر اشتباه رو انتخاب کنید علامت ضربدر غلط بودن انتخاب نمایش داده میشود

عزیز بازدید : 94 شنبه 24 تیر 1396 نظرات (0)

بهترین راههای جذب زیر مجموعه :

 1 ) این که کمی پول خرج کنید و در سایت های مشابه لینک اختصاصیتون رو تبلیغ کنید .

دلیل : چون تمامی کاربران این سایت ها با کار در سایت های پی تی سی آشنایی دارند و اگه بتونید این کاربران رو جذب کنید مطمئئن باشید سرمایه ای که گذاشتید ۱۰۰ برابرش رو برمیگردونید ( البته این کار بدلیل وجود افراد حرفه ای در این عرصه کمی سخته )

 

۲ ) این که باز هم کمی پول خرج کنید و لینک اختصاصیتون رو تو سایت های مهم به تبلیغ بزارید .

دلیل : اگه تو سایت هایی که بازید بالایی دارند بتونید لینک اختصاصیتون رو به تبلیغ بزارید میتونید کاربران زیادی جذب کنید و قول میدم با این کار بیشتر از ۲۰۰ برابر سود میکنید

 

۳ ) سومین و از مهم ترین راه های جذب عضو این که تو شبکه های اجتماعی ( فیس بوک – توئیتر – گوگل پلاس – کلوب – فیس نما و … ) دوستان و دنبال کنندگان زیادی داشته باشین و لینکتون رو با یک کار بسیار ساده و در عرض چند ثانیه با گذاشتن روی دیوارتون به دوستانتون معرفی کنید .

 

۴ ) کسایی که دستی تو چت و گفتگو آنلاین و یا سایت های دوستیابی و اینجور سایت ها دارن نیز تو میتونند تو چت روم ها و پروفایلشون لینک رو به دوستانشون معرفی کنند . این هم روش مهمیه .

 

۵ ) بعضی سایت ها هستن که به ازای مبلغ ناچیزی به بیش از ۱۰۰۰۰۰۰ ایمیل فعال ایرانی ایمیل میفرستن . شما میتونید با یک دعوت نامه ی خوب از این طریق بیشترین زیر مجموعه رو جذب کنید.

 

۶ ) اصولا کاربران این سایت ها زیاد با اینترنت سر و کار دارند و به سایت های پر بازدید زیادی هر روز سر میزنند . اگه خوب توجه کرده باشید خیلی از سایت ها قسمت ( نظرات شما ) دارند میتونید بعد از مشاهده ی هر مطلب لینکتون رو تو نظری که میدید بگونجونید . فرقی نمیکنه که سایت مقابل هابرلینک داشته باشه یا نه خیلی ها وقتی آدرس سایتی رو میبینند که لینک مستقیم نداره اونو کپی میکنند و تو آدرس بارشون میریزند و اینتر رو میزنند و با معرفی شما وارد سایت میشند . ( این کار هم از مهم ترین راه های جذب عضو هست )

 

۷ ) اگر تو شبکه های اجتماعی دوستان زیادی ندارین میتونید از کاربرانی که دوستان و دنبال کنندگان زیادی دارند درخواست کنید که لینک شما رو معرفی کنه و یا دعوت نامه شما رو به دوستاش بفرسته ( البته این جور افراد ممکنه که به ازای این کار ازتون پول بخوان ولی ارزشش رو داره )

 

۸ ) اگر سایت و یا وبلاگ پربازدیدی دارید میتونید از بنر های اختصاصی و لینک هاتون در سایت خودتون استفاده کنید . اگر وبلاگ یا سایتی ندارین از همین الان که این مطلب خوندید شروع کنید به وبلاگ نویسی ( نصیحت و تجربه ی ۴ سال کار در انواع وبلاگ و مدیریت محتوا رو فراموش نکنید ) بهترین سیستم وبلاگ دهی میهن بلاگ و پرشین بلاگ هست و بهترین مدیریت محتوا هم دیتا لایف و جوملا و نیوک و ورد پرس ( اگر میخواین در این عرصه موفق باشید مستقیم نرید سر تجارت واین جور چیزا ) یه وبلاگی با محتوای غیر تجاری بسازید بعد از اینکه بازدیدتون زیاد شد اون موقع نسبت به درج تبلیغ اقدام کنید – این کار کمی زمان بره ولی از تجربه ما استفاده کنید .

 

۹ ) بعضی سایت ها هستن که میتونید تبلیغات خودتون رو به صورت رایگان به نمایش بزارید البته اینجور سایت ها هم برای اینکه به آدرسی که میخواین لینک بدن پول میگیرن ولی در کل این هم روش خوبی هست ( مانند سایت ایستگاه )

 

۱۰ ) یکی از روش های خوب دیگه هم که خود بنده قبلا تجربه کردم اینه که تو سایت های بازی آنلاین مثل ایکاریوم – گلادیاتوس – جنگ خانها – ماناگور – عصر پادشاهان دوستان زیادی پیدا کنید و لینک هاتون رو به اونا هم معرفی کنید .

چند نوع زیرمجموعه داریم؟

2 نوع یکی زیر مجموعه اجاره ای که بهش میگن Rented referral و دیگری زیرمجموعه مستقیم که بهش میگن Direct referral

 

زیر مجموعه اجاره ای را از همان سایتهای پی تی سی میتوانید به صورت دوره ای اجاره کنید و هر ماه مبلغی برای اجاره اونها بدید. مثلا یک زیر مجموعه رو اجاره میدهند هر ماه 0.2 دلار و این زیرمجموعه ممکنه 0.3 برای شما کار کنه و بعد از کم کردن اجاره 0.1 برای شما میمونه ف که این سود زیادی نداره .

 

و این زیمجموعه های اجاره ای در واقع افرادی مثل من و شما هستند که مستقیم در اون سایت عضو شده اند و سایت اونها رو میده اجاره .

زیر مجموعه مستقیم در واقع کسی هست که شما خودت به اون سایت معرفیش کردی و شما را به عنوان معرف در سایت ثبت کرده. وقتی شما در سایتهای کلیکی عضو میشید ، سایت یه لینک به شما میده در قسمت حسابتون هست . و این لینک رو به هر کسی که بدین و روش کلیک کنه و در اون سایت پی تی سی عضو بشه، مستقیم میاد و زیر مجموعه شما میشه .

 

خوب اول مزایای داشتن زیرمجموعه مستقیم رو میگم تا بدونید چقدر خوبه و مطمئن باشید که در سایتهای کلیکی باید برای گرفتن همچین موردی خیلی تلاش کنیم ، البته اگر درآمد باور نکردنی میخواهید .

 

مزایای داشتن زیرمجموعه مستقیم و مواردی که شما از این زیرمجموعه ها سود میبرید :

 

کلیک کردن روی آگهی ها : وقتی زیرمجموعه مستقیم روی آگهی هاش کلیک میکنه ، از طرف سایت به ازای هر آگهی یک مبلغ مشخصی به حساب شما میاد ، که این مبلغ به نوع عضویت شما و نوع آگهی که اون زیرمجموعه کلیک میکنه داره و در سایتهای مختلف این مبالغ متفاوت هستند.که در هر سایتی این مورد کاملا اعلام شده ، مثلا نوشته اگه عضویت شما طلایی باشه و زیرمجموعه شما روی فلان آگهی کلیک کنه ، این مقدار به حساب شما میاد . پس از کلیک کردن زیرمجموعه ها شما سود خوبی میبرید.

 

ارتقاع عضویت : در اکثر سایتهای PTC یا همون کلیکی ، در صورتی که زیرمجموعه شما عضویتش رو ارتقا بده به بالاتر ، از طرف سایت مبلغی به عنوان پاداش به حساب شما میاد، برای مثال در اکثر سایتهای PTC خارجی این مبلغ 1 الی 2 دلار هست .

 

انجام آفرهای موجود در سایتهای PTC : در همه سایتهای PTC یکسری قسمتها وجود داره به نام آفرها ( Offer ) یا در بعضی سایتها به نام تسکها میشناسندش .برای مثال در سایت نئوباکس که یکی از بهترین و معتبرترین سایتهای خارجی هست ، در قسمت آفرها ، یک گزینه ای وجود داره به نام Minijob که با انجام هر مینی جاب مبلغی تا حدود 0.7 دلار به حسابمان میاد ، حالا اگر این مینی جابها رو یکی از زیرمجموعه های مستقیم شما انجام بده ، اون مبلغ به حساب اون زیرمجموعه میره و از طرف سایت تقریبا به اندازه 12% از اون مبلغی که زیرمجموعه شما بدست اوره به حساب شما میاد همون لحظه .

 

حالا حساب کن 200 تا زیرمجموعه داری روزی 100تاشون مینیجاب کار میکنند ، ببین چه پولی روزانه میاد توی حسابت . با انجام اکثر این گزینه ها از طرف زیرمجموعه های مستقیم شما هم سود میبرید .

 

خرید کردن : همه ما میدونیم که در سایتهای PTC خارجی و ایرانی ، ما به 2 صورت سرمایه گذاری میکنیم ، یکی به این صورته که شما هی کلیک میکنید و زیرمجموعه مستقیم میگیرید تا پول جمع بشه توی حسابتون و با این پول که بدست میارید ، توی خود همون سایت سرمایه گذاری میکنید ، حالا یکی باهاش زیرمجموعه میخره یا اجاره میکنه ، یکی باهاش در سایت تبلیغات میکنه ، خلاصه اینکه شما از سایت خرید میکنید و به سایت پول میدین .

 

حالت بعدی هم اینکه که طرف میخواد خیلی زود به پول برسه و همون اول 100 هزارتومان یا 100 دلار یا هر قدری که میخواد سرمایه گذاری میکنه توی سایت . باز هم در این حالت از سایت خرید کرده .

 

خوب اگر یکی از زیرمجموعه های مستقیم شما ، از سایت چیزی خرید کنه یا پولی توی سایت سرمایه گذاری کنه ، باز هم از طرف سایت برای شما مبلغی به عنوان کمیسیون یا پاداش به حسابتون میاد . برای مثال در بعضی سایتها به ازای خرید هر 100 دلار از طرف زیرمجموعه ، تقریبا یک دلار به حساب شما میاد .

 

و نکته آخر اینکه برای داشتن همچین زیرمجموعه ای شما نیازی نیست مثل زیرمجموعه اجاره ای هر ماه مبلغی پول پرداخت کنید و تا زمانی که اون شخص در سایت کار کنه ، زیرمجموعه شما باقی میمونه و به هیچ عنوان قابل تغییر نیست .

 

خوب دوستان حالا دیگه خیلی خوب میدونید که داشتن زیرمجموعه مستقیم چقدر سود خوبی داره و حالا دیگه فهمیدین که باید برای گرفتنش هر تلاشی بکنید .

 

و مطمئنا اگر براش تلاش کنید به جایی میرسید که به هیچ عنوان دنبال زیرمجموعه اجاره ای نمیرید .

 

بریم سراغ اصل مطلب و تکنیکهای خاص خودم رو بهتون بگم ، تا شما هم بتونید مثل من هر ماه چندین هزار دلار یا چندین میلیون تومان به حساب شخصیتون انتقال بدین بدون هیچ دردسری و فقط با روزی یک ساعت الی یک و نیم ساعت کار .

 

مهمترین تکنیکهای گرفتن زیر مجموعه مستقیم و افزایش درامد در سایتهای کلیکی ایرانی

 

1- تکنیک اول : ثبت نام در چند سایت PTC

بعضی از دوستان فکر میکنند که با کار کردن با یک سایت PTC میتونند هر ماه 70000 هزار تومن بدست بیارند ، ولی اصلا اینطور نیست، اگه میخواهید به درامد بالای 70000 هزار تومن شتر ثبت نام کنید .

 

من شخصا الان با حداقل 10 سایت پی تی سی ایرانی کار میکنم و روزی هم 1 ساعت الی 2 ساعت براشون وقت میذارم.

مثلا اگه در 10 تا سایت حداقل ثبت نام کنید و بعد از مدتی درامد این 10 تا سایت رو به روزی 10 هزار تومن در هر کدام برسانید یعنی کل درامدتون میشه روزی 100 هزار تومن اگر هم مثل من دوست دارید بیش تر در آمد داشته باشید، بهتره در حداقل 15 سایت ثبت نام کنید .

 

اگه هر شب نیم ساعت دیرتر بخوابید و هر روز صبح هم نیم ساعت زودتر بیدار بشید ، این کار رو بخوبی انجام میدین و برنامه کارهاتون هم به هم نمیخوره فقط فرقش اینه که ماهی چند میلیون تومن میاد توی حسابت . والبته ارزش داره روزی یک ساعت وقت بذارید و ماهی چند میلیون تومن پول بگیرید.

 

مطمئنا خیلی از شماها صبح میرید تا عصر هر روز ، و سر ماه 1 میلیون حقوق میگیرید ، ولی با 1 ساعت کار در این سایتها میتونید چندین میلیون ماهیانه بدست بیارید .

خوب پس اولین تکنیک گرفتن ریفرال مستقیم ، ثبتنام در چند سایت PTC هست و جدی گرفتن این کار و باور داشتن این کار هست .

 

چرا این تکنیک باعث گرفتن ریفرال مستقیم میشه ؟ این کار در واقع تعداد ریفرالهای مستقیم شما رو به طرز وحشتناکی میبره بالا .

 

ببینید دوستان خوبم، شما هم اگر اینطوری زیرمجموعه بگیرید، به راحتی میتونید بالای 10000 تومن در روز و حتی تا 30 الی 40000 تومن در روز هم درامد خالص داشته باشید، چون تنها رمز موفقیت در این کار و مهمترین راه افزایش درامد در این کار فقط و فقط زیرمجموعه مستقیم هست .

 

شما هم دوست دارید از این تکنیکهای درجه یک استفاده کنید و درامد میلیونی داشته باشید؟ نمیتونید زیرمجموعه مستقیم بگیرید ؟

عزیز بازدید : 85 شنبه 24 تیر 1396 نظرات (0)

بیت‌کوین(bitcoin) نوعی پول دیجیتال است که بصورت الکترونیک ساخته می‌شود. بیت‌کوین مانند اسکناس پرینت نمی‌شود بلکه بیت‌کوین توسط افرادی در سرتاسر دنیا با استفاده از نرم‌افزارهایی که عملیات ریاضی را از طریق سرورهای قدرتمند حل می‌کنند ایجاد و یا استخراج می‌شود.

 

بیت‌کوین اولین نمونه از پول‌های در حال رشدی است که امروزه در میان کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

در این مطلب به بررسی سوالات متداول درباره ی بیتکوین می پردازیم:

 

بیت‌کوین (bitcoin) بر پایه چیست؟

پول‌های معمولی در دنیای واقعی براساس طلا یا نقره هستند. بصورت تئوری، شما می‌دانید که اگر برفرض، 10 هزار تومان در بانک قرار دهید، به همان اندازه می‌توانید طلا دریافت کنید (البته دقت داشته باشید که در عمل اینکار مقدور نیست) اما بیت‌کوین بر این اساس نیست؛ بلکه براساس ریاضیات است.

 

آیا می‌توانیم بطور نامحدود بیت‌کوین (bitcoin) استخراج کنیم؟

در جواب باید بگوییم که خیر! پروتکل بیت‌کوین (قوانینی که باعث می‌شود بیت‌کوین کار کند) می‌گوید که فقط 21 میلیون بیت‌کوین می‌تواند توسط استخراج‌کننده‌ها ایجاد شود.

البته این تعداد بیت‌کوین می‌تواند در بخش‌های کوچکتری تقسیم شود (بطور مثال کوچکترین مقدار بیت‌کوین قابل تقسیم، 1 ساتوشی می‌باشد که برابر با 0.00000001 بیت‌کوین است)

 

تفاوت های بیت‌کوین (bitcoin) با ارزهای معمولی چیست؟

از بیت‌کوین می‌توان برای خرید الکترونیک استفاده کرد. در این مواقع بیت‌کوین مانند پول عادی عمل می‌کند با این تفاوت که با آن بصورت دیجیتالی معامله می‌شود.

به هر حال، مشخصه اصلی بیت‌کوین و مهمترین چیزی که آنرا از پول معمولی متمایز می‌کند این است که بیت‌کوین هیچ مرکزی ندارد (غیرمتمرکز است)

به این معنی که هیچ موسسه یا شرکت خاصی شبکه بیت‌کوین را کنترل نمی‌کند. این مورد باعث آسودگی برخی افراد می‌شود چون دیگر هیچ بانک بزرگی نمی‌تواند پول آنها را کنترل کند.

 

حال میپردازیم به مشخصه ها و ویژگی های اصلی بیت کوین (bitcoin):

بیت‌کوین چند ویژگی مهم دارد که آنرا از پول‌هایی که دولت‌ها آنها را پشتیبانی می‌کنند جدا می‌سازد.

 

بدون مرکز و غیرمتمرکز بودن

شبکه بیت‌کوین توسط هیچ مرکزی کنترل نمی‌شود. هر دستگاهی که بیت‌کوین استخراج می‌کند و  تراکنش‌ها را پردازش می‌نماید قسمتی از شبکه بیت‌کوین را تشکیل می‌دهد و این کامپیوترها و سرورها با  هم کار می‌کنند.

پس هیچ مرکز باقدرتی نمی‌تواند قوانین پولی را سرهم‌بندی کند و باعث بحران شود. یا اینکه نمی‌تواند بیت‌کوین افراد را از آنها بگیرد (مانند بانک مرکزی اروپا که این تصمیم را در قبرس در اوایل سال 2013 گرفت)

اگر هم قسمتی از شبکه بیت‌کوین به هردلیلی آفلاین شود و یا از کار بیفتد، پول همچنان به جریان خود ادامه می‌دهد.

 

شروع با آن ساده است

بانک‌ها در دنیا شما را مجبور می‌کنند با تشریفات و گذراندن مراحل قانونی فراوان یک حساب بانکی باز کنید و حتی باید کارهای اضافه دیگری هم انجام دهید. در حالیکه شما می‌توانید در کمتر از 1 دقیقه، بدون پرسش و بدون هیچ کارمزد و هزینه و کار های اضافه ای، یک حساب بیت‌کوین باز کنید.

 

نامحسوس است

به این معنی که، برخی از افراد می‌توانند چندین حساب بیت‌کوین داشته باشند. چون این حساب‌ها هیچ نام، آدرس و سایر اطلاعات شخصی ندارند.

 

کاملا شفاف است

شبکه بیت‌کوین جزییات تک‌تک تراکنش‌هایی که در ابتدا در شبکه انجام شده اند را در یک دفترکل به نام بلاک چین (Blockchain) نگهداری می‌کند. اگر شما یک حساب بیت‌کوین عمومی داشته باشید، همه می‌توانند بگویند چند بیت‌کوین در آن آدرس نگهداری می‌شود. فقط اینکه آنها نمی‌توانند صاحب آنرا تشخیص دهند.

اقداماتی وجود دارد که افراد می‌توانند با انجام آن، فعالیت‌های خود در شبکه بیت‌کوین را مبهم و ناشناخته کنند. مانند اینکه مرتبا از یک حساب بیت‌کوین استفاده ننمایند و یا اینکه تعداد زیادی بیت‌کوین به یک حساب انتقال ندهند.

 

کارمزد تراکنش‌ها ناچیز است

بانک شما ممکن است برای انتقال بین‌المللی پول، مقدار زیادی از شما کارمزد دریافت کند اما در بیت‌کوین اینطور نیست.

 

سریع است

شما می‌توانید پول را به هرجایی ارسال کنید و فقط چند دقیقه طول می‌کشد تا بیت‌کوین به دست گیرنده برسد. اینکار به محض اینکه شبکه، این انتقال را پردازش کند انجام می‌شود.

 

قابل برگشت نیست

زمانی که شما بیت‌کوین را ارسال کردید، هیچ راهی برای برگشت آن نیست مگر اینکه دریافت کننده آنرا به شما برگرداند. به این دلیل که برخی از استفاده کنندگان از کارت های اعتباری، پس از خرید، مبلغ واریز شده را با استفاده از کلاهبرداری به حساب خودشان برمیگردانند.

عزیز بازدید : 94 شنبه 24 تیر 1396 نظرات (0)

در این بخش به آموزش اقدامات لازم برای کسب درآمد های بالا در سایت های کلیکی میپردازیم. اساس کار سایت های کلیکی برای کسب درآمد های بالا داشتن زیرمجموعه است که دو نوع زیرمجموعه وجود داره، زیرمجموعه مستقیم(Direct Referral) و زیرمجموعه اجاره ای(Rented Referral). استحضار داشته باشید که شما به دو روش میتونید در این سایت ها کار کنید که روش اول بدون سرمایه گذاری است یعنی با پول کلیک های خودتون که در این روش یک مقدار مراحل کسب درآمدتون آهسته تر پیش میره.

روش اول:

1. صبر و کلیک کردن آگهی ها 

شما باید صبر داشته باشید و تمامی آگهی هایی که هر روز به حسابتان میاید را کلیک کنید. به طور میانگین 10 الی 15 دقیقه در روز بیشتر وقت شما را نخواهد گرفت.

2. انتقال پول از Account Balance به Purchase Balance

برای اجاره زیرمجموعه و آپگرید کردن اکانتتون باید پولتون در Purchase Balance باشد. برای این کار در صفحه اصلی حساب کاربریتون در سمت چپ صفحه به قسمت Add funds بروید و در قسمتMethod  گزینه  Account Balance را انتخاب کنید و در قسمت Amount پولی که در اکانت بالانس هست را دقیق وارد کنید و Send را بزنید تا انتقال انجام شود.

نکته : در هر زمان دیگری که نیاز شد پول شما در Purchase Balance باشد از همین طریق این انتقال را انجام دهید.

3. اجاره کردن زیرمجموعه

پس از یک ماه به نسبت نوع و تعداد آگهی هایی که کلیک کردید بین 1 الی 5 دلار کسب خواهید کرد و با آن پول میتوانید زیرمجموعه اجاره کنید.

4. کلیک کردن آگهی ها و مدیریت زیرمجموعه ها

اگر درآمد بیشتری میخواهید همچنان به کلیک کردن ادامه دهید. حتی اگر روزی وقت کلیک کردن تمام آگهی ها را نداشتید آگهی های استاندارد را کلیک کنید که ارزش بالایی نسبت به آگهی های دیگر دارند.

نکته : دقت داشته باشید که برای کسب درآمد از زیرمجموعه های خود باید روزی حداقل 4 آگهی کلیک کنید تا روز بعد سود کلیک های زیرمجموعه های خود را دریافت کنید.

5. آپگرید کردن اکانت

با آپگرید کردن اکانتتون امکانات و ویژگی های آن بهتر میشود و درآمدتون نیز بیشتر میشود که تمام اینها در صفحه اصلی حساب کاربری قسمت Upgrade Account قابل مشاهده است. همچنین نوع، قیمت و مدت زمان هر آپگرید نیز در همان قسمت مشخص است.

6. ادامه دادن به خرید زیرمجموعه

با سود حاصل اقدام به تمدید زیرمجموعه های فعال و در مرحله بعد زیرمجموعه جدید اجاره کنید.

نکته : هر نوع عضویت در سایت های کلیکی محدودیت خرید و داشتن زیرمجموعه دارند که در قسمت Upgrade Account میتوانید جزئیات را مشاهده کنید. به طور مثال در سایت فمیلی کلیکس در عضویت عادی(Baby) بیشتر از 100 زیرمجموعه اجاره ای نمیتوانید اجاره کنید یعنی برای اجاره بیشتر باید اکانت خود را آپگرید کنید.

 روش دوم :

1. سرمایه گذاری در سایت

منظور از کلمه سرمایه گذاری گذلشتن پول های کلان در سایت نیست! شما میتوانید با توجه به حداقل مبلغ واریز در هر سایت کلیکی میتوانید سرمایه گذاری کنید برای مثال حداقل مبلغ سرمایه گذاری در سایت فمیلی کلیکس 5 دلار است. اما این مبلغ در سایت های دیگر متفاوت است که معمولا بین 1 تا 5 دلار است.

2. انتقال پول از Account Balance به Purchase Balance

برای اجاره زیرمجموعه و آپگرید کردن اکانتتون باید پولتون در Purchase Balance باشد. برای این کار در صفحه اصلی حساب کاربریتون در سمت چپ صفحه به قسمت Add funds بروید و در قسمتMethod  گزینه  Account Balanceرا انتخاب کنید و در در قسمت Amount پولی که در اکانت بالانس حسابتون هست را دقیق وارد کنید و Send را بزنید تا انتقال انجام شود.

نکته : همانطور که گفته شد در هر زمان دیگری که نیاز شد پول شما در Purchase Balance باشد از همین طریق این انتقال را انجام دهید.

3. خرید زیرمجوعه اجاره ای

با توجه به مبلغ سرمایه گذاریتون که در سایت واریز کردید اقدام به خرید زیرمجموعه کنید.

4. مدیریت زیرمجموعه ها

مهم ترین بخش این کار همین مدیریت کردن درست زیرمجموعه ها و تمدید زیرمجموعه های فعال به مدت زمان های طولانی تر است که شامل تخفیف نیز است اینطور که هرچه قدر مدت زمان طولانی تری آن ها را تمدید کنید تخفیف بیشتری میگیرید.

5. آپگرید کردن اکانت

همانطور که در بالا توضیح داده شد، با آپگرید کردن اکانتتون امکانات و ویژگی های آن بهتر میشود و درآمدتون نیز بیشتر میشود که تمام اینها در صفحه اصلی حساب کاربری قسمت Upgrade Account قابل مشاهده است. همچنین نوع، قیمت و مدت زمان هر آپگرید نیز در همان قسمت مشخص است.

6. ادامه دادن به خرید زیرمجموعه

با سود حاصل اقدام به تمدید زیرمجموعه های فعال و در مرحله بعد زیرمجموعه جدید اجاره کنید و همینطور این چرخه را ادامه دهید تا درآمدتان روز به روز بیشتر شود.

دقت داشته باشید که اگر مایل به تمدید زیرمجموعه های خود به مدت زمان طولانی تر هستید به پول بیشتری نیاز دارید که شاید بار دیگر نیاز به واریز پول به سایت بشود اما ارزشش را دارد چون هرچقدر مدت زمان طولانی تری آن ها را تمدید کنید تخفیف بیشتری میگیرید و سود زیادی بدست میاورید.

نکته : همانطور که گفته شد هر نوع عضویت در سایت های کلیکی محدودیت خرید و داشتن زیرمجموعه دارند که در قسمت Upgrade Account میتوانید جزئیات را مشاهده کنید. به طور مثال در سایت فمیلی کلیکس در عضویت عادی(Baby) بیشتر از 100 زیرمجموعه اجاره ای نمیتوانید اجاره کنید یعنی برای اجاره بیشتر باید اکانت خود را آپگرید کنید.

در بالا درآمد حاصل از 100 زیرمجموعه اجاره ای در عضویت عادی که با کمترین میزان کلیک در روز (1) محاسبه شده است را در مدت زمان های مختلف مشاهده میکنید. البته این یک پیش بینی توسط سایت فمیلی کلیکس است که به طور میانگین و حدودی محاسبه شده است.

نکته : تمامی سایت های کلیکی که توسط ما معرفی شده در سیستم مانیتورینگ به ثبت قانونی رسیده و معتبر میباشند اما با این حال ما سرمایه گذاری با مبالغ بالا در این سایت ها را به شما توصیه نمیکنیم. به جای آن میتوان در چند مرحله در سایت برای تمدید زیرمجموعه های خود به مدت زمان های طولانی،  اجاره زیرمجموعه بیشتر و آپگرید اکانت خود پول واریز کرد.

نکته : دوستان دقت داشته باشید که چندین سایت معتبر کلیکی در اینترنت وجود دارد که تعدادی از آن ها را در همین سایت برای شما معرفی کردیم، در نتیجه شما میتوانید با مقداری وقت بیشتر گذاشتن در روز و کار کردن در چند سایت کلیکی مختلف درآمد خود را چند برابر کنید.

سخن آخر : هر دو روش برای شما سودآور است اما مسلما روش دوم شما را سریع تر به درآمد های بالا میرساند. در نهایت انتخاب با شماست اما طبق هر روشی که پیش میروید باید صبر داشته باشید و سعی کنید هر روز به سایت هایی که عضو هستید سر بزنید و آگهی های خود را کلیک کنید و اقدامات لازم را انجام دهید و طبق برنامه و با هدف پیش بروید و از همه مهم تر هر چه تعداد سایت هایی که عضو هستید بیشتر باشه قطعا درامد بیشتری خواهید داشت.

عزیز بازدید : 99 شنبه 24 تیر 1396 نظرات (0)

سایت کلیکی چیست و چگونه ما در آن به سود میرسیم؟

شاید بسیاری از افراد در نگاه اول به سایت های کلیکی به دلیل نداشتن آگاهی در مورد چگونگی فعالیت این

سایت ها از کنارشون رد بشن و اونها را جزو بسیاری از تبلیغات پوچی که در دنیای نت هست قلمداد کنن. اما

من اینجا توضیحی در مورد نحوه فعالیت این سایت ها به کاربرانی که تا حالا با این سایت هاکار نکردن میدم. کار

و درآمدسایت های کلیکی بر پایه ی تبلیغاتی هست که از اسپانسرها میگیرن و توی سایتشون قرار میدن و وقتی

کاربران این تبلیغات را مشاهده کردن مبلغی به حسابشون اضافه میشه اماااااا این مبلغ به اندازه ای ناچیز هست

که با مشاهده ی روزی 10 تبلیغ شاید بعد از چند ماه درآمدتون در حد چند هزار بشه که اصلا به صرفه نیست

حالا واسه درآمد بیشتر شما باید زیر مجموعه هاتون را بیشتر بکنین .

در سایت های کلیکی دو نوع زیرمجموعه داریم :

واقعی و مجازی زیر مجموعه واقعی را به دو صورت میتونین افزایش بدین اول اینکه خودتون تو سایتهای

مختلف یا وبلاگ هایی که خودتون دارین تبلیغ بکنید و وقتی افراد بیان و با تبلیغات شما توی سایت عضو بشن به

ازای هر کلیک اونها مبلغی نیز به حساب شما افزوده میشه ( شما میتونین توی خود سایت کلیکی درخواست

تبلیغ بدین و زیرمجموعه جذب کنین) . دوم اینکه مستقیما از سایت زیرمجموعه واقعی بخرین که این روش برای

افرادی که تازه وارد سایت شده اند مناسب نیست. زیر مجموعه مجازی این زیر مجموعه ها همون طور که از

اسمشون پیداست وجود خارجی ندارن و ربات هایی هستن که برای شما کلیک انجام میدهند حالا سوالی که پیش

میاد اینه که این زیر مجموعه ها چون مجازی هستن پس تبلیغاتی مشاهده نمیکنن پس نباید نفعی هم برای

اسپانسر داشته باشن پس فلسفه ی وجوذ این زیرمجموعه ها چیه؟؟؟ همونطور که در بالا ذکر شد اگه کاربرا

بخوان فقط به کلیک خودشون اکتفا کنن سود چندانی واسشون نداره زیر مجموعه واقعی هم در طول زمان اگه

افزایش پیدا کنه سود داره امااااا سودآورترین زیرمجموعه در این سایت ها زیر مجموعه های مجازی هستن که

سایت ها برای اینکه کاربرا ترغیب به فعالیت بیشتر در سایت بشن اونها را قرار دادن .حالا هر چه قدر تعداد زیر

مجموعه های بیشتری بخرین سود بیشتری واستون داره. ثبت نام در این سایت ها رایگانه و فعالیت به عنوان

عضو عادی نیاز به هیچ سرمایه ای نداره فقط واسه ی خرید زیر مجموعه یا عضویت های ویژه نیاز به سرمایه

دارین که اون هم با فعالیت شما هم خودش برمیگرده هم سودی متناسب با میزان سرمایه گذاری و فعالیت شما.

پس اگه سایتی که شما قصد دارید توش فعالیت کنین معتبر باشه هیچ وقت ضرر نمیکنین و در بدترین شرایط فقط

سود نمیکنید و سرمایتون را دارین. استرتژی کسب درآمد از این سایت ها شما باید با کنترل و مدیریت و تعویض

و یا اجاره کردن زیرمجموعه ها دنبال زیرمجموعه هایی بگردین که میانگین روزانه شون بالای 3 باشه که در

این صورت دو برابر پول خودشون رو به شما باز میگردونن و بعد زمان اونارو تمدید کنید. خوب حالا بریم سر

اصل مطلب:

1- 1- بعد از اینکه موجودی شما به مقدار اجاره زیرمجموعه رسید( 750 تومان) 3 زیرمجموعه

اجاره کنید حالا که 3 تا زیرمجموعه دارید درآمد شما افزایش خواهد یافت(تقریبا دو برابر) خوب به این ترتیب ه

ر هفته زیر مجموعه های بیشتری رو اجاره کنید تا به 500 زیرمجموعه برسید. که این کار مدتی به طول

خواهد انجامید و این مرحله دقیقا مرحله ای است که بیشتر افراد سایت رو ول می کنن ولی یادتون باشه برای

درآمدهای بالا باید تلاش کرد . در ضمن می تونید با سرمایه گذاری به این کار سرعت بدید.

2- 2- بیشتر افراد سعی می کنند هر چه زودتر پول خود را از سایت به حساب بانکیشون بیرون بکشن ولی این

یک اشتباهه شما در این سایت باید از درآمد و سرمایه ای که بدست آوردید درآمدزایی کنید یعنی از پولتون پول

دربیارین.

3-3- خوب حالا بعد از رسیدن به زیر مجموعه های بالا اجاره کردن رو متوقف کنید. (البته نه کنترل و

تمدید) و از درآمدی که از سایت بدست آوردید اکانت خودتون رو طلایی کنید که در این صورت درآمد شما از

زیرمجموعه هایتان دقیقان دو برابر خواهد شد. و پول با سرعت بیشتری به حساب شما خواهد آمد. مثلا در سایت

تئوباکس تا اینجا هر روز حدود 13000 تومان کسب درآمد خواهید داشت ولی اگه بخواین بیشترش کنین

.زیرمجموعه های بیشتری رو اجاره کنید تا مثلا به 2000 زیرمجموعه برسید که در این صورت هر روز

50.000 تومان بدست خواهید آورد. و با ارتقا دادن اکانتتون به Ultimate (بی نهایت) می تونید میزان

درآمدتون رو بیشتر هم کنید. نکته: برای اینکه درآمدتون زیاد بشه باید صبر کنید بویژه اوایل کار. اما بعد از چند

ماه به درآمد خوبی خواهید رسید. میل خودتونه که تا کجا جلو برید. مثلا با همون 500 تا رفرال و اکانت طلایی

هم میشه درآمد قابل قبولی داشت ولی هرگز به اون قانع نباشید وقتی که می تونین بیشتر به دست بیارین.

نکته:

شما علاوه بر اجاره زیرمجموعه می تونین به طور مستقیم هم اونا رو به دست بیارین مثلا با قرار دادن لینک زیر مجموعه گیریتون در مکانهای مختلف و یا ساختن وبلاگ و...

عزیز بازدید : 145 جمعه 23 تیر 1396 نظرات (0)

نکات مهم اینکه :
الف ) شماره حساب شما در این سایت ، ایمیل شما میباشد
ب ) هر حساب در ۹۰ روز فقط میتواند جمعا مبلغ ۱۲۰۰ $ ورود و خروج داشته باشد
ج ) آدرس و نام خود را کامل پر نمایید
د ) برای بازکردن چند حساب شما به ایمیلها ، شماره موبایل و حسابهای متفاوت با نام خودتان نیازمند هستید در غیر اینصورت از شما نمی پذیرد.


پس از ورود به سایت www. moneybookers.com گزينه ي signup را جهت افتتاح حساب انتخاب كنيد.

نحوه باز کردن حساب مانی بوکرز

پس از انتخاب شهر و زيان خود با انتخاب نوع حساب شروع به رجيستر كردن نماييد.

نحوه باز کردن حساب مانی بوکرز


در فرمهاي زير اطلاعات اوليه و شخصي خود را وارد نماييد.
دقت كنيد اين اطلاعات بايد كاملا واقعي باشند.
اين اطلاعات شامل نام آدرس و تاريخ تولد ، ايميل و…. مي باشد.

نحوه باز کردن حساب مانی بوکرز

 

نحوه باز کردن حساب مانی بوکرز


در مرحله پاياني اطلاعات حساب به ايميل شما ارسال مي شود.

نحوه باز کردن حساب مانی بوکرز

دقت كنيد در همين قسمت مي توانيد كليه كارهاي نقل و انتقال را به راحتي انجام دهيد.

عزیز بازدید : 117 جمعه 23 تیر 1396 نظرات (0)

در صفحه ی اصلی وب سایت PayPal، بر روی گزینه ی Get Started کلیک کنید. شما کاربر جدید هستید و در صورت نیاز، می توانید مطالب مهمی نظیر نحوه ی کار پی پال را در صفحه ی اول وب سایت مشاهده کنید.


همانطور که در بالا نیز اشاره شد، شما از بین دو نوع حساب پی پال بایستی یکی را انتخاب کنید. برای کاربران ایرانی، وریفای کردن اکانت نوع Business، محدودیت ها و مشکلات به مراتب بیشتری دارد. بنابراین پیشنهاد می شود اکانت نوع Personal را انتخاب نمایید.

حساب پی پال، بر پایه ی یک آدرس ایمیل شکل می گیرد. آدرس ایمیل و پسووردی که وارد می کنید، اساس حساب پی پال شما هستند. در این مرحله، کشور خود را نیز باید انتخاب نمایید. هنگام وارد کردن اسم کشور، توجه داشته باشید که چون در مراحل بعد، آدرس و شماره تماسی از آن کشور نیز باید ارائه کنید، کشور را درست انتخاب نمایید.

به محض تکمیل فرم بالا، یک ایمیل فعال سازی، به آدرس ایمیل شما ارسال می شود.

لازم است با باز کردن آن بر روی تأیید آدرس ایمیل کلیک کنید.

در ادامه بایستی نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، ملیت، آدرس، شهر، کد پستی، استان، و شماره موبایل خود را وارد نمایید. دوباره تأکید می کنیم که هیچ یک از اطلاعاتی که در اینجا وارد می نمایید، نباید مرتبط با کشور "ایران" باشد. با تیک دار کردن " قبول قوانین وب سایت"، بر روی گزینه ی ادامه کلیک نمایید.

تا این جا، شما توانسته اید یک حساب اینترنتی پی پال برای خودتان ایجاد نمایید؛ ولی تا زمانی که این حساب، "وریفای" نشده باشد، نمی توانید از خدمات پی پال استفاده کنید؛ بنابراین لازم است یک کارت اعتباری داشته باشید. برای تهیه ی کارت اعتباری، می توانید به راحتی یک ویزا کارت هدیه با موجودی دلخواه از آسان کارت تهیه کرده و اطلاعات آن را در فرم مربوطه در قسمت اضافه کردن کارت وارد نمایید. با انتخاب بخش Debit Card، باید اطلاعات کارت را تکمیل کنید. این اطلاعات شامل: Card Number, Expire Time, CVV2, Billing Address است. توجه فرمایید Billing Address، مطابق همان آدرسی است که در مرحله ی رجیستر کارتتان وارد نموده اید. در مورد کارت های تراول ایزی باید بیلینگ آدرس را دبی قرار دهید.

در صورتی که تا کنون از ویزا کارت نیز استفاده نکرده اید قبل از اضافه کردن کارت می توانید مقاله های آموزش پرداخت با ویزاکارت و مسترکارت را مطالعه نمایید. با وارد کردن اطلاعات ویزاکارت و تأیید آن، حساب پی پال، به کارت اعتباری متصل شده و تأییدیه ی افتتاح حساب نیز به شما نمایش داده می شود. در صفحه ی بعدی که باز می شود، می توانید گزینه های خرید، فروش و انتقال پول را انتخاب کنید.

با انتخاب هر یک از گزینه ها، شما وارد فرآیند مرتبط با آن موضوع می شوید. به عنوان مثال، با انتخاب "انتقال وجه"، امکان درخواست دریافت وجه (Request Money) و ارسال وجه (Send Money) به شما نشان داده می شود.

در ادامه، برای دیدن پنل اصلی مدیریت حسابتان، باید ایمیل و پسوورد خود را وارد نمایید. دقت نمایید در تمام مراحلی که به PayPal وصل هستید، حتماً " آی پی " شما، غیر از آی پی ایران باشد! و صرف اینکه در مرحله ی افتتاح حساب، با آی پی غیر ایران وصل شده اید، کافی نمی باشد.

در پنل اصلی پی پال، شما می توانید اطلاعات کاملی از: موجودی فعلی، تراکنش های قبلی و... را مشاهده نمایید. همچنین امکان مشاهده ی دریافت و انتقال وجه، خرید و فروش محصول، و سایر خدمات نیز وجود دارد. همانطور که در بخش اصلی تصویر زیر مشاهده می شود، این حساب پی پال، جهت دسترسی به حداقل امکانات مورد نیاز ایجاد شده است؛ زیرا برای کاربران ایرانی، امکان اضافه کردن حساب بانکی، شماره موبایل در داخل ایران و استفاده از اپلیکیشین پی پال بدون نرم افزار تغییر دهنده آی پی وجود ندارد.

عزیز بازدید : 265 جمعه 23 تیر 1396 نظرات (0)

پی زا یک حساب الکترونیکی بین المللی جهت نقل و انتقال پول های الکترونیکی مثل دلار است و همان آلرت پی سابق (AlertPay) می باشد.

بیشتر سایت های کسب درآمد نیاز به حساب Paypal و یا Payza  (آلرت پی سابق) دارند و اکثرا Perfect Money رو پشتیبانی نمی کنند.

سایت پی زا فیلتر نیست ولی این سایت نیز مانند Paypal  کشورمون رو تحریم کرده است و نام کشور ایران در لیست انتخاب کشور برای افتتاح حساب موجود نیست.

بنابراین ما به کمک تغییر آی پی  و انتخاب کشوری دیگر میتونیم حساب باز کنیم و از اون استفاده کنیم.

یک نکته:  در اکثر سایت ها توصیه شده که با IP هند،آمریکا و کانادا ثبت نام نکنیم و از IP کشورهایی مثل هلند، استرالیا،آلمان،انگلستان،فرانسه و یا اسکاتلند و...  استفاده کنیم. ( به این دلیل که مثلا اگر با سرور امریکا اقدام کنید، از شما شماره Social Security Number یعنی شماره شهروندی SSN میخواد)

به هر حال برای تغییر آی پی خودتون میتوانید ازبرنامه های فیلترشکن قوی، پروکسی و VPN  استفاده کنید.

عزیز بازدید : 124 جمعه 23 تیر 1396 نظرات (0)
  • برای شروع کار ابتدا وارد لینک افتتاح حساب ومانيشوید. لینک اول را که نشان دهنده این است که شما قصد ایجاد اکانت جدید در وب ماني را دارید انتخاب کنید و سپس رو دکمه NEXT کلیک کنید.
    ساخت حساب وبمانی

    ساخت حساب وب مانی

  • در صفحه بعد بر روی دکمه سبز رنگی که با آن تایید می کنید کاربر آمریکای نیستید کلیک کنید.
  • صفحه ای برای شما باز می شود که در آن شماره موبایل واقعی خود را که قبلا برای حساب وب مانی از آن استفاده نشده است را باید وارد کنید. برای تایید شماره تلفن در مراحل بعد یک اس ام اس دریافت خواهید کرد لذا حتما شماره واقعی خود را وارد کنید. در این مرحله بهتر است از شماره های ایرانسل استفاده نمایید (شماره های ایرانسل اس ام اس های بین المللی را بهتر دریافت می کتند).
    افتتاح حساب وب مانی - ورود شماره موبایل

    افتتاح حساب وب ماني – ورود شماره موبایل

  • پس از وارد کردن شماره موبایل، وب مانی از شما می خواهد که اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. به یاد داشته باشید که اطلاعاتی که در این قسمت وارد کرده اید بسیار مهم هستند، پس حتما یک پرینت اسکرین از صفحه خود گرفته و آن را در جای مناسب ذخیره کنید. (سوال امنیتی دارای بیشترین اهمیت است، حتما آن را ذخیره کنید، در صورت نیاز به بازیابی رمز عبور این این سئوال امنیتی را مجددا در اختیار وب مانی قرار دهید).
    آموزش افتتاح حساب وب مانی

    آموزش افتتاح حساب وب مانی

  • در ادامه صفحه ای برای شما نشان داده می شود که می توانید اطلاعاتی که در قسمت قبل وارد کردید مجددا بررسی کنید و اگر نیاز به اصلاح داشت، اصلاحات را انجام دهید.
  • پس از تائید اطلاعات، شما باید شماره تلفن خود را تائید کنید. ارسال اس ام اس به موبایل شما ۱-۲ دقیقه طول می کشد. پس از دریافت اس ام اس کد شش رقمی را وارد کرده و سپس بر روی proceed کلیک کنید.
     تایید شماره موبایل وب مانی

    تایید شماره موبایل وب مانی

  • پس از وریفای شماره موبایل، شما وارد محیط وب مانی می شوید و از این طریق می توانید رمز عبور خود را تعیین کنید.
    تعیین رمز عبور برای افتتاح حساب وب مانی

    تعیین رمز عبور برای افتتاح حساب وب مانی

  • در این لحظه افتتاح حساب شما تمام شده است، حالا وب مانی از شما می خواهد کیف پول خود را نیز بسازید تنها کافی است قوانین و شرایط را قبول کنید و بر روی دکمه create کلیک کنید.
    ساخت کیف پول وب مانی

    ساخت کیف پول وب مانی

  • هم اکنون دیگر حساب و کیف پول شما ساخته شده است و آماده استفاده می باشد. در صورتیکه قصد خريد وبماني دارید یا کسی قصد واریز دلار وبماني را برای شما شما دارد، شما باید این شماره که با Z شروع می شود را در اختیار او قرار دهید. همچنین پس از دریافت وبمانی می توانید روی گزینه اول در منو که شبیه علامت ریفرش است کلیک کنید تا موجودی اکانت شما بروز شود، هر چند در برخی از موارد لازم است که یکبار از حساب وب ماني خود خارج شوید و مجددا وارد شوید.

picورود به حساب وب مانی:

به شما تبریک می گویم حساب وب مانی شما آماده استفاده شده است، و شما برای ورود به حساب وب مانی خود می توانید از لینک mini.wmtransfer.com استفاده کنید.

پس از معرفی وب مانی در پست های قبل در اینجا به آموزش شیوه افتتاح حساب وب مانی به صورت کامل پرداختیم. حساب باز شده در این قسمت برای شما از نوع  مینی و پاسپورت آن الیاس است. که حداکثر میزان موجودی روزانه آن حداکثر ۳۰۰ دلار است و حداکثر میزانی که در یک روز می توانید جابجا کنید ۱۰۰ دلار می باشد. در صورت علاقه و برای افزایش میزان سقف تراکنش روزانه خود می تونید از طریق این آموزش برای ارتقا سطح پاسپورت خود به فرمال اقدام کنید.

عزیز بازدید : 139 جمعه 23 تیر 1396 نظرات (0)

برای ساخت حساب بر روی گزینه ی sign up یا گزینه ی create a free wallet کلیک کنید.


 

سپس در فرمی که برای شما باز میشود ایمیل خود و کد امنیتی که به شما نشان داده را وارد کنید و روی sign up کلیک کنید.

بعد از انجام این کار یک پیام حاوی اطلاعات حساب به ایمیل شما ارسال میشود که در ان شماره حساب , رمز و مسترکی شما را نشان میدهد. ( مسترکی برای انتقال پول مورد استفاده قرار میگیرد)

 

برای ورود به حساب از قسمت loge in ایمیل و رمز خود را وارد کنید خب تا اینجای کار حساب شما با موفقیت ساخته شد.

 

اموزش بخش های اصلی سایت:

 

شماره حساب با حرف p شروع میشود.

1- در قسمت ADD میتونید حساب خود را با حساب های اینترنتی دیگری همچون LIQPAY ,OKAYPAY و یا credit card مثل مسترکارت و یا حتی از طریق بانک هایی مثل WIRE TRANSFERS شارژ کنید.

2- قسمت Send برای انتقال پول به حساب های دیگری مثل okaypay ,egopay,webmoney ویا به یک حساب payeer دیگر استفاده میشود که انتقال از شماره حساب پاییر به پاییر هیچ کارمزدی ندارد اما انتقال به حساب های دیگر مقداری کارمزد کسر میشود.

3- قسمت exchange هم برای تبدیل پول به حساب های دیگر است که هم میتونید خود حساب پاییر رو تبدیل به حساب پاییر دیگه بکنید یعنی دلار پاییر رو به یورو تبدیل کنید یا برعکس و هم میتونید حساب پاییر رو به انواع حساب های دیگر تبدیل کنید.

 

اطلاعات بیشتر درمورد payeer:

نقل و انتقال وجه داخلی بین حساب های payeer با کارمزد صفر درصد

نقل و انتقال پول بین چندین نوع حساب مختلف

داشتن حساب دلار و یورو در یک اکانت

امکان تبدیل پول در داخل سایت به حساب های مختلف مثل : okpay,egopay و...

امکان انجام پرداخت های دسته جمعی بین حساب های مختلف

عزیز بازدید : 169 جمعه 23 تیر 1396 نظرات (0)

          


پرفکت مانی چیست؟ پول الکترونیکی پرفکت مانی در سال 2007  در کشور پاناما به ثبت رسیده و کار خودش رو از همان زمان شروع کرد، perfect money مثل وب مانی از سایت هایی هست که تا به الان قوانین تحریمی را در برابر ایرانی ها اعمال نکرده و از محبوبیت خوبی نزد ایرانیان برخورداره.

پرفکت مانی برای ایران ارزش و احترام خاص قائل شده و زبان فارسی جزو مترجم های موجود روی سایت پرفکت مانی هست و چند وبسایت ایرانی رو  بعنوان تبدیل این پول روی سایت خودش معرفی کرده، در ضمن لوگویی زیبا از کشور ایران در پیج فارسی سایت پرفکت مانی می باشد.

سود سالیانه حساب پرفکت مانی 4 درصد هست، اما به شما توصیه میکنم که هرگز به عنوان سرمایه گذاری به این حساب نگاه نکنید.

خیلی از فروشگاههای اینترنتی دنیا این حساب رو قبول ندارن و شما برای خرید باید حساب معتبر دیگری مانند پی پال و پیزا داشته باشین، اما این پول داره کم کم جایگاه خودش رو پیدا میکنه.

ولی بازم میگم بعد از شارژ پرفکت مانی و رسیدن پول شما ناشی از فعالیت در سایت های کلیکی خارجی که به حساب پرفکت مانی پول پرداخت میکنن، برداشت پول از پرفکت مانی داشته باشین و پولتون رو از طریق سایت های ایرانی که پول شما رو چینج میکنن به ریال خودمون تبدیل کنید.

اما در اینجا به آموزش افتتاح تصویری حساب پرفکت مانی میپردازیم، شما ابتدا باید وارد سایت پرفکت مانی بشین، شما میتونین به سایت پرفکت مانی مراجعه کنید یا از طریق بنر زیر عضو بشین.

فروش پرفکت مانی

خوب شما با انتخاب زبان فارسی وارد محیط کاربری افتتاح حساب میشین.

شارژ پرفکت مانی

بعد مانند شکل زیر اطلاعات رو کامل کنید.

فروش پرفکت مانی

سایت پرفکت مانی بعد از ثبت نام یک شماره با نام Member ID به ایمیلتون ارسال میکنه که این شماره نام کاربری شما میشه و هنگام ورود باید این کد رو استفاده بکنید.

توجه کنید ممکنه در هنگام ورود از مکانی دیگر به سایت به خاطر  اینکه آی پیتون تغییر کرده از شما بخواهد تا تایید حساب خود را با استفاده از یک پین داشته باشن. برای اینکار کافیه وارد ایمیل خود بشین و پین کدی که برای شما ارسال کرده را درقسمت که گفته وارد کنید.

برداشت پول از پرفکت مانی پرفکت مانی چیست

حالا قسمت های مختلف سایت رو براتون توضیح میدم ، Send Money برای انتقال وجه بین حساب های پرفکت مانی هست، و Statement برای دیدن صورت حساب و History میتونین آخرین تراکنش ها و تراکنش های دوره ای رو ببینید و Settings برای تنظیمات حساب و اطلاعات شخصی و در پایان Logout برای خروج از حساب هست که به شما توصیه میکنم همیشه بعد از اتمام کار نسبت به خروج اقدام کنید.

خوب شاید تنها سوالی که برای شما دوستان ممکن هست که مونده باشه وریفای پرفکت مانی هست،که باید خدمدتون عرض کنم این حساب نیازی به وریفای کردن نداره، ولی اگه شما دوست داشته باشین میتونید وریفای پرفکت مانی رو هم انجام بدین.

دوستان دوباره خدمدتون عرض میکنم که برای شارژ پرفکت مانی و همچنین برداشت پول از پرفکت مانی باید در سایت کلیکی خارجی که به حساب پرفکت مانی پول پرداخت میکنن فعالیت کنیدو کسب درآمد داشته باشین.

عزیز بازدید : 455 جمعه 23 تیر 1396 نظرات (0)


https://my.dogechain.info

پس از ورود به سایت گفته شده در سمت چپ صفحه بر روی دکمه ی سبزرنگ Create Wallet کلیک کنید.

 

 

یک پنجره برای شما بازمیشود که باید درآن اطلاعات خود را وارد نمایید

سپس بر روی دکمه ی آبی رنگ Create Wallet پایین پنجره کلیک نمایید

 

 

ایمیل خود را چک کنید و چون اطلاعاتی برای شما ایمیل شده است. اگر لینکی مانند لینک فعالسازی و یا لینک ورود در ایمیل وجود داشت بر روی آن کلیک کنید.

 

یک کد در ایمیل شما وجود دارد که همیشه برای ورود باید از آن به جای نام کاربری استفاده نمایید و حتما باید آن را در جایی یادداشت کنید چون بدون آن کد هیچوقت نمیتوانید وارد حسابتان شوید. نام این کد identifier است.

 

برای ورود به حساب خود به سایتی که در آن حساب بازکردید مراجعه نمایید و در وسط صفحه بر روی دکمه ی سبز رنگ Login کلیک نمایید و با وارد کردن Identifier و پسورد وارد حسابتان شوید.

در حساب کاربری شما شماره حساب دوژکوین با حرف D آغاز میشود و این شماره حساب در پایین صفحه ی کاربری وجود دارد که در سایتهایی که درآینده معرفی میکنیم میتوانید این شماره حساب را برای دریافت دوژکوین خود وارد نمایید.

عزیز بازدید : 121 جمعه 23 تیر 1396 نظرات (0)

آموزش افتتاح حساب بیت کوین به همراه تصویر:

 

 

پس از ورود به سایت blockchain مراحل را مطابق تصاویر زیر انجام دهید.

 

 step 1 

بر روی Wallet کلیک کنید.

Click on the Wallet

ابتدا برای ورود روی گزینه والت کلیک نمایید - آموزش تصویری افتتاح حساب بیت کوین در کیف پول بلاک چین

 

 step 2 

مانند تصویر زیر بر روی کلید Create My Free Wallet کلیک کنید.

.As shown on the button click Create My Free Wallet

روی کلید کریت مای فری والت کلیک نمایید. جهت ساخت یک والت بیتکوین در بلاک چین

 

 step 3 

باید ثبت نام کنید.مشخصات خود را وارد کنید.پسورد خود را یادداشت کنید.

.You need to register. Enter your profile. Write down your password

اطلاعات خواسته شده را مانند تصویر وارد نمایید - آموزش ساخت کیف پول بلاک چین

 

فراموش کردن پسورد در بلاک چین = گم کردن کیف پول خود

 step 4 

یک ایمیل برای شما ارسال میشود.وارد ایمیل خود شده وبر روی لینک فعال سازی کلیک کنید.

An email will be sent to you. Enter your email and click on the activation link

به ایمیل خود مراجعه نمایید - سایت علم و درس - سایت آنلالیز سرورهای کلود بیتکوین

 step 5 

اکنون ایمیل شما تأُیید شده .شما میتوانید وارد سایت شوید

Your email is confirmed., You can login

اگر چنین پیغامی دریافت کردید، یعنی حساب شما تایید شده است

 step 6 

پسورد خود را وارد کنید و وارد سایت شوید.

شماره قسمت Identifier ، شماره حساب شما میباشد.از آن یک کپی بگیرید.

Enter your password and login. 

Part Number Identifier, is your account number. Make a copy of it

حال میتوانید مانند تصویر وارد حساب و کیف پول بیت کوین خود در بلاک چین شوید

 step 7 

تبریک میگویم . حساب شما با موفقیت افتتاح شد.

Congratulations. Account successfully opened

یادداشت کردن شماره والت خود در blockchain پس از ورود

دوستان این شماره حسابی که تو عکس میبینید قدیمییه جدیداش خط تیره نداره واولش از حروف (1) شروع شده شما باید شماره حساب بیت کوین خود را حتماً یادداشت کنید. این شماره حساب مانند هر شماره حساب بانکی دیگر برای کلیه معاملات شما واجب میباشد. هر سایتی که خواستار آدرس یا شماره حساب شما شد شما باید همین شماره حساب را وارد نمایید. شما برای ثبت نام تو هر سایتی به این شماره حساب احتیاج دارید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 259
  • بازدید سال : 1,790
  • بازدید کلی : 26,359